1. Laat je niet dwingen van naam te veranderen
Je bouwt je onderneming uit. Je krijgt heel wat naambekendheid. Wil je het risico lopen dat je na enkele jaren gedwongen wordt om een volledige re-branding te doen, enkel omdat je hebt nagelaten je merk te registreren?
2. Verbied concurrenten je na te doen
Je werkt hard om je onderneming te doen groeien. Je bent succesvol in wat je doet. Plots lijken de klanten echter minder vlot te komen. Een concurrent haakt in op jouw succes met een sterk gelijkend merk. Met een merkregistratie had je dat kunnen vermijden!
3. Maak je onderneming meer waard
Je hebt inmiddels lang genoeg gewerkt, en het is tijd om je zaak over te laten. De waarde kan positief beïnvloed worden als je over een sterk geregistreerd merk beschikt!
Meer weten over merkbescherming?ENKEL EN ALLEEN VAN JOU!
In jouw gekozen gebied mag geen enkele ondernemer een gelijkaardige naam gebruiken voor gelijkaardige producten of diensten.